Jouw winkelmandje

Klantenservice

Klantenservice

Griekishop staat voor de liefde voor Griekenland en ik hoop dat jij ook net zo gek bent op deze Griekse producten!
Lees meer over ons als je benieuwd bent waar Griekishop voor staat. Een aantal veelgestelde vragen over verzending en levertijd zijn alvast voor je verzameld. Ook geef ik je graag meer informatie over de betaalmethoden waarmee je jouw bestelling kunt afrekenen. Wil je jouw bestelling retourneren of producten ruilen, dat kan natuurlijk ook. Heb je andere vragen? Neem dan contact op met Arjan van Griekishop. Je ontvangt altijd snel een antwoord op je vraag.

Als je algemene vragen hebt over bestellen

Bestelling & verzending

Alle producten van Griekishop worden vanuit eigen voorraad verzonden. Hierdoor kunnen we een snelle levertijd hanteren. Op werkdagen besteld is dan ook doorgaans binnen 24 uur verzonden, én de werkdag erna in huis. Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst worden doorgaans de dinsdag daarna geleverd. De gemiddelde levertijd is dan ook ongeveer 2 – 3 werkdagen. Wanneer een product niet voorradig is of een langere levertijd kent, brengen we je daarvan natuurlijk op de hoogte en zorgen we óf voor een alternatief, of de voor jou gewenste optie.

We hanteren vaste verzendkosten ongeacht de grootte of het gewicht van je bestelling. Bij bestellingen boven de €60,- rekenen we zelfs helemaal geen verzendkosten! Verzendkosten binnen Nederland: €5,95. Verzendkosten buiten Nederland: €9,95. Verzendkosten bij een bestelwaarde van €60,- of hoger: gratis!

Alle producten die we verkopen worden verzonden als pakketpost.

Elke bestelling wordt als pakket verzonden en afgeleverd door DPD. Bij elke stap van je bestelling houden we je op de hoogte. Zodra je bestelling gereed is voor verzending, zodra je bestelling verzonden is en wanneer de bezorger onderweg is. Met de track-en-trace-code kun je jouw bestelling volgen. Lees meer over de verzending van je bestelling

Je kunt onder andere betalen met iDeal, Bancontact/Mr. Cash, PayPal, Overboeking. In Nederland kun je ook achteraf betalen. We rekenen geen extra kosten, ongeacht de betaalmethode die je kiest.
Bekijk alle betaalmethoden.

We versturen naar Nederland, België en Duitsland.

Griekishop maakt gebruik van Mollie. Dat is een paymentprovider die het mogelijk maakt om meerdere betaalmogelijkheden aan te bieden. Betalingen worden via een beveiligde verbinding afgerond. Wanneer je een bestelling plaatst op Griekishop kun je in het bestelproces de gewenste betaalmethode kiezen. Na het plaatsen kun je de betaling afronden via Mollie. Als de betaling succesvol is keer je terug naar Griekishop en is je bestelling geplaatst én betaald.

Soms kan het voorkomen dat er een storing is bij bijvoorbeeld de bank, of een technische storing bij Griekishop. Mocht om welke reden dan ook de betaling mislukken, dan houdt het systeem automatisch je bestelling vast en kun je het nogmaals proberen. Lukt ook dit niet? Stuur dan een mailtje naar klantenservice@griekishop.nl voor een alternatieve betaalmethode om je bestelling alsnog succesvol af te ronden. Zo kunnen we bijvoorbeeld een betaallink sturen zodat je de bestelling niet opnieuw hoeft te plaatsen.

Ja, je kunt met PayPal betalen. Bij Griekishop zonder extra kosten zelfs! PayPal is een snel, veilig en gemakkelijk betaalmiddel waarbij je alleen je gebruikersnaam en wachtwoord hoeft op te geven om je betaling af te ronden. Wel zo fijn en geen gehannes met readers en codes. Ook is je aankoop automatisch beschermd dankzij de PayPal aankoopbescherming tot €250.

Jazeker! Je kunt (in Nederland en België) ook kiezen voor achteraf betalen. Dit loopt via Klarna. Als je al een Klarna-account hebt kun je jouw bestelling snel afronden en anders kun je tijdens het betalen een Klarna-account aanmaken.

Wanneer je kiest voor achteraf betalen wordt de betaling verzorgd via Klarna. Zij regelen de betaling van jouw bestelling verder. Ook kun je gebruikmaken van hun app om al je achteraf-betalingen te verzorgen.

Lees meer op www.klarna.com

Als je vragen hebt over een bestaande bestelling

Mijn bestelling

Jazeker kan dat! Over retourneren en ruilen doen we niet moeilijk. Om het voor jou en voor ons zo goed mogelijk te laten verlopen kun je jouw retour het beste eerst aan ons melden. Stuur ons gerust een berichtje zodat we je kunnen helpen met je retour of annulering.
Lees meer over retouren en ruilen

Jazeker! Verkeerd product besteld of een andere reden dat je iets wilt omruilen? Laat het ons weten zodat we de omruiling goed kunnen laten verlopen en voor een alternatief kunnen zorgen. De kosten van de verzending naar ons zijn wel voor eigen rekening.

Bij Griekishop zijn we uiterst zorgvuldig met verpakken. Toch kan het voorkomen dat tijdens verzending de inhoud van jouw pakket beschadigd raakt. Neem hiervoor contact met ons op.

Heb je vragen over je bestelling? Wij staan voor je klaar. Je kunt ons bereiken via chat of door een mail te sturen. We reageren altijd dezelfde dag.

Bestelling geplaatst maar toch nog iets wijzigen? Dat kan als je bestelling nog niet verzonden is. Neem direct contact met ons op zodat we dit voor je kunnen oplossen. Dat doen we graag.

Je kunt bij Griekishop een account aanmaken. Hierdoor hoef je niet steeds je gegevens in te voeren, kun je meerdere afleveradressen aanmaken en kun je eerdere bestellingen inzien en de facturen. Ook kun je gemakkelijk een herhaalbestelling plaatsen.

Als je vragen hebt over onze dienstverlening

Hoe zit het met...

We zouden dolgraag diverse harde kazen, verschillende soorten feta en ambachtelijke Griekse yoghurt verkopen via Griekishop. Het enige aspect waar we geen invloed op hebben is de kwaliteit van het product als het bij jou wordt afgeleverd. Coolpacks houden het vaak wel even vol. Maar bij warm weer en een vertraging bij de post kunnen wij de kwaliteit niet garanderen. Dit heeft ons doen besluiten voorlopig nog geen koelverse producten aan te bieden. Maar zeg nooit nooit!

Als het kan kiezen we voor biologische producten. Ook bij het verpakken van jouw bestelling willen we zo min mogelijk plastics gebruiken. Zo gebruiken we veel bruin kraftpapier en groene schuimpjes van maïszetmeel die in de biobak kunnen.

Het liefst zouden we geen plastic meer gebruiken. Alleen de tape is nog van plastic zodat we kunnen garanderen dat de bestelling degelijk verpakt is. Veel webshops gebruiken schuimpjes van piepschuim als opvulling. Griekishop gebruikt voor breekbare producten een duurzame soort schuimpjes die volledig plantaardig zijn. Deze zijn van maïszetmeel, zijn oplosbaar in water en kunnen zo de biobak in. Een fijn idee en wel zo prettig voor de natuur.

Nee, Griekishop is hoofdzakelijk een online Griekse delicatessenwinkel met de toevoeging van alledaagse Griekse producten die je niet in de Nederlandse supermarkt kunt vinden. We vinden het leuk om producten aan te bieden die van hoge kwaliteit en net even anders zijn.

We vergelijken onszelf niet met andere aanbieders van Griekse producten. Het belangrijkste is dat we van jou een tevreden klant willen maken en houden. Dat doen we onder andere door een persoonlijke aanpak dat zich uit als je de bestelling aanpakt. Daarnaast willen we jou een prettige winkelervaring bieden. Zo is PayPal en achteraf betalen altijd zonder meerprijs. De Griekse zon bij je thuis brengen, dat is ons doel.

Griekse gastvrijheid

De Griekse zon bij je thuisbezorgd. Jouw tevredenheid is de drijfveer.

Gratis achteraf betalen

Betaal pas na ontvangst met Klarna. Zónder extra kosten.

Gratis verzending

Geen verzendkosten als je meer dan €60,- aan producten bestelt.

Altijd snel in huis

Binnen 3 werkdagen geleverd in Nederland, België en Duitsland.