Wij doen niet moeilijk over ruilen of retouren. Dat zou immers de Griekse goden verzoeken zijn. Griekishop staat achter de kwaliteit van de producten die worden aangeboden. Alles wat we verkopen testen we zelf en daar staan we voor de volle 100% achter. Toch kan het natuurlijk voorkomen dat je jouw bestelling wilt annuleren of een product wil ruilen. Dat lijkt ons ook volkomen logisch en dat is ook wat wij bij andere webshops zelf terug willen zien. Hoe zit dat bij ons?
Je bestelling of een product retourneren?
Annuleren, retourneren of ruilen is erg simpel:
- Stuur een bericht naar klantenservice@griekishop.nl zodat we jouw zending kunnen ontvangen
- Vermeld daarbij jouw ordernummer, een reden is niet nodig (maar mag natuurlijk wel)
- Geef aan welke producten je wil retourneren of omruilen
- Stuur het goed verpakte pakket naar het retouradres wat je van ons ontvangt
- Na ontvangst van de retourzending storten we binnen 5 werkdagen je geld terug of zorgen we voor een vervangend artikel (in het geval van garantie)
De enige kosten voor jou zijn de retourzending van jou naar ons.
Als het een ruiling betreft sturen wij het vervangende artikel uiteraard naar je toe en nemen wij die verzendkosten voor onze rekening. Dat vinden we wel zo eerlijk.
Betreft het een garantiekwestie dan beoordelen we dit uiteraard zo goed mogelijk op basis van de aard van de klacht.
Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, gebruik te maken van het herroepingsrecht. Je kunt hiervoor het modelformulier gebruiken, of ons eerst een bericht sturen zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Binnen de bedenktermijn heb je de mogelijkheid om het product te bekijken, tenzij anders vermeld.
Klik hier voor het modelformulier
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:
- Waarop je het artikel hebt ontvangen.
- Dat je het laatste artikel hebt ontvangen, bij een bestelling met meerdere artikelen die afzonderlijk van elkaar worden geleverd.
Drie aandachtspunten
Omdat we je ze goed mogelijk willen helpen, hopen we dat je rekening wil houden met het volgende:
- Dat het product onbeschadigd is.
- Dat het product compleet is.
- Dat het product in de – voor zover mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking zit.
Ons retouradres
Om een retourzending te doen kun je het beste een e-mail sturen naar klantenservice@griekishop.nl om te voorkomen dat we ongeadresseerde retourzendingen ontvangen. Je ontvangt dan verder instructies met retouradres om jouw pakketje veilig bij ons aan te laten komen.
Mijn bestelling is geretourneerd, en nu?
Binnen enkele werkdagen na ontvangst van je retourzending ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Wij controleren het product op beschadigingen en compleetheid.
Binnen vijf werkdagen dagen na ontbinding zullen wij het aankoopbedrag aan je terugstorten of een gewenst artikel terugsturen.